"Καθάρισε" ο Φαλούκας για την Ανθρωπιστική του 2ου ΓΕΛ Χολαργού
Συμπληρωματική Υπουργική Απόφαση εκδόθηκε την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου με την οποία η Ανθρωπιστική κατεύθυνση των 13 τελειόφοιτων μαθητών του 2ου ΓΕΛ Χολαργού θα λειτουργήσει κατά παρέκκλιση και φέτος, αφού σύμφωνα με το σκεπτικό της, "δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού".
Σημαντικό ρόλο έπαιξε, όπως όλα δείχνουν, ο Διευθυντής Β'Βάθμιας Εκπαίδευσης της Β' Αθήνας κ. Αθ. Φαλούκας, ο οποίος κατάφερε με τη θετική του εισήγηση να "σώσει", τουλάχιστον για φέτος, τα 16 τμήματα της περιφέρειας του, τα οποία εντάχθηκαν στη συγκεκριμένη απόφαση μαζί με 64 ακόμη τμήματα της Θεσσαλονίκης, της Δράμας και της Αχαϊας.
Εφ όλης της ύλης ανακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων του 2ου Λυκείου αμέσως μετά τη θετική εξέλιξη ευχαριστώντας όσους βοήθησαν στη διεκδίκηση. Στην ίδια ανακοίνωση οι γονείς δίνει έντονο στίγμα για τη συνέχιση του αγώνα που ξεκίνησαν μέχρι την οριστική κατάργηση του άδικου Νόμου που αφαιρεί το δικαίωμα της ελεύθερης επιλογής των παιδιών για το μέλλον τους και της φοίτησης στο σχολείο της γειτονιάς τους.
Ανακοίνωση Συλλόγου Γονέων 2ου Λυκείου Χολαργού
Δημοσιεύτηκε προχτές Παρασκευή 5/10, η Υπουργική Απόφαση με την οποία εγκρίνεται, η κατά παρέκκλιση, η λειτουργία του τμήματος Ανθρωπιστικών Σπουδών της Γ Λυκείου.
Οι περισσότεροι γνωρίζουμε τον αγώνα δρόμου που ξεκινήσαμε αμέσως μόλις πληροφορηθήκαμε από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας ότι δεν εγκρίθηκε το τμήμα.
- Θεωρούμε όμως, ότι η οποιαδήποτε κίνηση του Συλλόγου Γονέων και όλων των γονέων που παραστάθηκαν στις διαμαρτυρίες μας, δεν θα είχε τελεσφορήσει εάν δεν είχαν συμβάλλει τόσο αποφασιστικά οι μαθητές του σχολείου μας, οι οποίοι, με ωριμότητα και ψυχραιμία, διεκδίκησαν το αυτονόητο δικαίωμά τους να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς τους, απαιτώντας ταυτόχρονα από την πολιτεία να αντιμετωπίζονται σαν υπεύθυνοι πολίτες και όχι σαν νούμερα σε κάποια στατιστική μελέτη. Είμαστε περήφανοι για τα παιδιά μας.
- Θεωρούμε επίσης ότι η συμπαράσταση της Ένωσης Γονέων ήταν αυτή που έδωσε ώθηση σε όλες τις ενέργειες που ακολούθησαν. Ενημέρωσε άμεσα την Ομοσπονδία Γονέων και μέσω αυτής, τις Ενώσεις Γονέων Βόρειας Αθήνας που αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα. ‘Έδρασε άμεσα και δυναμικά, βρισκόμενη πάντα στην πρώτη γραμμή μαζί μας και συντονίζοντας τις κινήσεις μας. Γι αυτό θεωρούμε ότι η λειτουργία της πρέπει να υποστηριχτεί από όλους τους Γονείς, μέσω της συμμετοχής τους.
- Σημαντικό ρόλο έπαιξε ο Σύλλογος Διδασκόντων που στάθηκε δίπλα στα παιδιά μας, καθώς και το συνδικαλιστικό τους όργανο, η Α-Γ ΕΛΜΕ που μας συμπαραστάθηκε από την αρχή. Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά ότι η καλή συνεργασία Συλλόγου Γονέων με τον Διευθυντή & τους Καθηγητές, πάντα καταλήγει σε καλό αποτέλεσμα για το σχολείο.
- Να αναφέρουμε επίσης τον σημαντικό ρόλο που έπαιξε η η Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ο Διευθυντής της κος Φαλούκας, με την θετική εισήγησή του και την έγκαιρη ενημέρωση των αρμοδίων με στοιχεία που αποδείκνυαν την αλήθεια των επιχειρημάτων μας. Ζητάμε την αρωγή του και στο άμεσο μέλλον, ώστε να επιτραπεί η μεταγραφή νέων μαθητών στο σχολείο μας και να αποφύγουμε παρόμοιο πρόβλημα που θα δημιουργηθεί την προσεχή σχολική χρονιά, στην Ανθρωπιστική Κατεύθυνση της φετινής Β Λυκείου.
- Ευχαριστούμε τον Δήμο Παπάγου Χολαργού, ο οποίος, δια του Δημάρχου κου Αποστολόπουλου, ενδιαφέρθηκε αμέσως και υποστήριξε το αίτημά μας ενεργώντας προς διάφορες κατευθύνσεις. Τον ευχαριστούμε για την άμεση απόκρισή του και ζητάμε την συνδρομή του και στα παρακάτω:
· την διεύρυνση των σχολικών ορίων του σχολείου μας (αίτημα που έχει ήδη τεθεί στην Δημοτική Επιτροπή Παιδείας μέσω του εκπροσώπου της Ένωσης Γονέων)
· την επίσπευση των έργων που έχουν ανατεθεί στον εργολάβο από την Τεχνική Υπηρεσία και που αναβλήθηκαν φέτος το καλοκαίρι για δεύτερη συνεχή χρονιά στο σχολείο μας
· την προώθηση αιτήματος που θα διατυπώσουμε προς το Δημοτικό Συμβούλιο για έκδοση ψηφίσματος με θέμα την κατάργηση του συγκεκριμένου νόμου
Καλούμε το Υπουργείο Παιδείας
1) Να παίρνει υπόψη του όλες τις παραμέτρους (όπως αν η κατάργηση ενός τμήματος ανθρωπιστικής παιδείας στο 2ο Λύκειο οδηγεί στην δημιουργία νέου τμήματος Γενικής Παιδείας στο Λύκειο Παπάγου ή στο 1ο Λύκειο Χολαργού).
2) Να αντιμετωπίζει τους μαθητές σας υπεύθυνους πολίτες και να δέχεται να συζητήσει μαζί τους
3) Να αναλογιστεί αν οι καινοτομίες που θέλει να φέρει στην Παιδεία συμβαδίζουν με το στοίβαγμα μαθητών σε τμήματα 27 – 28 ατόμων, με την κατάργηση τμημάτων κατεύθυνσης και αναγκαστική μετακίνηση των παιδιών χιλιόμετρα μακριά και βαθμιαία στην δημιουργία μεγάλων υπερφορτωμένων σχολικών συγκροτημάτων τύπου Γκράβας.
4) Να εισηγηθεί την κατάργηση του Νόμου που καταργεί τα ολιγομελή τμήματα κατεύθυνσης, γιατί είναι ένας νόμος που αδιαφορεί για τις ανάγκες της κοινωνίας και αντιμετωπίζει τους μαθητές/πολίτες αυτής της χώρας αποκλειστικά σαν οικονομικά μεγέθη
Καλούμε το 15μελές, όλους τους μαθητές και τον Σύλλογο Διδασκόντων, να καταθέσουμε από κοινού με την Ένωση Γονέων και τους άλλους Συλλόγους Γονέων του Δήμου μας αίτημα προς το Δημοτικό Συμβούλιο για έκδοση ψηφίσματος ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΤΑ ΟΛΙΓΟΜΕΛΗ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ
Ζητάμε από τους Γονείς να πλαισιώνουν τα όργανα των Συλλόγων Γονέων και τα υπερκείμενά τους όργανα . Είναι σημαντικό να είμαστε σε ετοιμότητα και να μην αφήνουμε το μέλλον των παιδιών μας στην τύχη και, με αυτόν τον τρόπο να αποτελούμε εμείς οι ίδιοι, ένα καλό παράδειγμα για την μελλοντική ζωή τους. Πρέπει τα παιδιά μας να καταλάβουν ότι η ανάθεση της λύσης των προβλημάτων μας σε άλλους, δεν είναι αποτελεσματική.
φωτό αρχείου