"Παγωμένη" φωτογραφία Πίνδου και Ζακυνθινού με κολλημένα δεκάδες αυτοκίνητα
Δεκάδες αυτοκίνητα ακινητοποιημένα με τις μηχανές αναμμένες να βάζουν και να βγάζουν την πρώτη ταχύτητα και να εκπέμπουν τεράστιες ποσότητες αερίων ρύπων σε όλη την περιοχή του Παπάγου κατά μήκος της Πίνδου αλλά και της Ζακυνθινού στου Παπάγου. Μία τυπική εργάσιμη Δευτέρα ξεκινά με τους οδηγούς να χρειάζονται 20' για να βγουν από την Αργυροκάστρου στην Κατεχάκη.
Το τεράστιο πρόβλημα της διαμπερούς κυκλοφορίας στο προάστιο συζητήθηκε πρόσφατα στο Δημοτικό Συμβούλιο χωρίς να δοθεί καμιά λύση και με την αίσθηση εμπαιγμού των πολιτών που διαμαρτύρονταν.
Και όπως αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά το πρόβλημα δεν είναι πρόβλημα μόνο των κατοίκων της Ναυαρίνου, αλλά είναι ένα πρόβλημα που αφορά σχεδόν το μισό προάστιο αφού το διαπερνά κατά μεγάλο μήκος του.
Μόνη λύση είναι η διακοπή της διαμπερούς κυκλοφορίας καθώς ουσιαστικά ο οδικός άξονας Ναυαρίνου Πίνδου εξυπηρετεί όλα τα μεσόγεια που θέλουν να αποφύγουν την Λεωφόρο Μεσογείων.
Η μοναδική ελπιδοφόρα λύση που έχει ακουστεί μέχρι σήμερα, όπως εκφράστηκε από όλες τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης, δηλαδή από το 75% της τοπικής μας κοινωνίας, σκληρή διαπραγμάτευση με την Αττική Οδό έτσι ώστε να ανοίξουν τα διόδια από την Αγία Παρασκευή και ο κόσμος να πηγαίνει κατευθείαν στην Κατεχάκη χωρίς να περνάει μέσα από Χολαργό και Παπάγου.
Μέχρι σήμερα το μόνο που έχει γίνει είναι μία ενημέρωση από το δήμαρχο κύριο Αποστολόπουλο ότι ετοιμάζεται επιστολή και δύο μήνες μετά την περιμένει ακόμα από τις υπηρεσίες του...
Όμως μία επιστολή δεν είναι ούτε όπλο, και πολύ περισσότερο δεν αποτελεί λύση.
Στο Δημοτικό Συμβούλιο άλλα συμφωνήθηκαν. Να γίνει μία διαπαραταξιακή επιτροπή και άμεση συνάντηση με την Αγία Παρασκευή, έτσι ώστε όλοι μαζί να συναντηθούν με τον Υπουργό Μεταφορών και Δικτύων κ. Σπίρτζη ώστε να ανοίξει συζήτηση με την Αττική Οδό.
Αξίζει να σημειώσουμε κάτι πάρα πολύ σημαντικό, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του myxolargos/mypapagos.gr, αυτές τις μέρες ανανεώνεται η σύμβαση της Αττικής Oδού με το Yπουργείο Mεταφορών και Δικτύων για δύο ακόμα χρόνια.
Οι κινήσεις, λοιπόν, έπρεπε να είχαν γίνει άμεσα καθώς στη νέα σύμβαση με διετή παράταση που πήρε η Αττική Οδός περιλαμβάνονται διάφορες απαιτήσεις από το Υπουργείο Μεταφορών και Δικτύων όπως και η εκπόνηση μελετών από την εταιρεία, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι θα αποτελούσε μια χρυσή ευκαιρία η διαπραγμάτευση τώρα για το άνοιγμα των διοδίων. Μια ευκαιρία που λόγω της αδράνειας της δημοτικής αρχής φαίνεται να πηγαίνει και αυτή η χαμένη.