Ελεγχόμενη στάθμευση η απάντηση στο Νo1 πρόβλημα του Χολαργού;
Συνέχεια με τη μελέτη βιώσιμης κινητικότητας βάσει της οποίας θα πραγματοποιήσει η Δημοτική Αρχή τα έργα για το μεγαλύτερο πρόβλημα που αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουν οι δημότες κυρίως του Χολαργού, τη στάθμευση ξεκινά από μία μάλλον λάθος παραδοχή.
"Ο Δήμος Παπάγου – Χολαργού, σε γενικές γραμμές, δεν παρουσιάζει ιδιαίτερα προβλήματα ως προς τη στάθμευση καθώς στο μεγαλύτερο μέρος του Δήμου κυρίαρχη χρήση γης είναι η κατοικία. Προβλήματα στάθμευσης παρουσιάζονται κυρίως σε επιμέρους περιοχές του Δήμου όπου παρατηρείται έντονη συγκέντρωση πόλων έλξης μετακινήσεων".
Και η μελέτη συνεχίζει με συγκεκριμένες προτάσεις τις οποίες η Δημοτική Αρχή Αποστολόπουλου ενέκρινε και θα προχωρήσει με τα σχετικά έργα, στην υλοποίηση τους μέσα στο υπόλοιπο της θητείας που της απομένει. Συνοπτικά ο σχεδιασμός του Δημάρχου για την αντιμετώπιση του προβλήματος της στάθμευσης περιλαμβάνει τις παρεμβάσεις που αναφέρονται στη συνέχεια:
- Στον παράδρομο της Λ. Μεσογείων και στις γειτονικές οδούς θα διερευνηθεί η διαχείριση στάθμευσης μέσω συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.
- Στην αριστερή πλευρά του παράδρομου της Μεσογείων θα θεσμοθετηθεί περιοχή στάθμευσης και τροφοδοσίας πλάτους 2,5 μέτρων με τη δημιουργία εσοχών στάθμευσης με διαπλάτυνση της νησίδας μεταξύ λεωφόρου και παράδρομου τοπικά στις σηματοδοτούμενες διασταυρώσεις που θα εξυπηρετεί την ασφαλή αναμονή πεζών στις διαβάσεις πεζών και τη μείωση των αποστάσεων βαδίσματος επί κυκλοφορούμενου οδοστρώματος.
- Στην οδό Αγαμέμνονος θα οριοθετηθεί η στάθμευση σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και θα αποθαρρυνθεί στις γωνίες των διασταυρώσεων.
- Στην 25ης Μαρτίου μεταξύ των οδών Υμηττού και Αναστάσεως η στάθμευση θα οριοθετηθεί σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και θα αποθαρρυνθεί στις γωνίες των διασταυρώσεων όπου επηρεάζεται η ορατότητα οδηγών και πεζών.
- Θα απαγορευθεί η στάθμευση στην 25ης Μαρτίου μεταξύ των οδών Περικλέους και Υμηττού προκειμένου να διαπλατυνθούν τα πεζοδρόμια. Τα σταθμευμένα οχήματα που θα αποκλειστούν από την οδό σύμφωνα με την έρευνα εναλλαγής στάθμευσης παρουσιάζουν χαρακτηριστικά επισκεπτών για περιορισμένο χρονικό διάστημα, ενώ παράλληλα η περιοχή δεν φανερώνει κατάσταση κορεσμού. Επομένως η στάθμευσή τους θα μπορεί να μετατοπιστεί σε γειτονικές περιοχές ή και να εξεταστεί το ενδεχόμενο δημιουργίας ζώνης ελεγχόμενης στάθμευσης, που θα εξυπηρετούσε τους επισκέπτες και θα οριοθετούσε και τις περιοχές
στάθμευσης κατοίκων, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται από τη στάθμευση των επισκεπτών.
- Στην οδό Ευτέρπης η στάθμευση θα οριοθετηθεί σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και θα αποθαρρυνθεί στις γωνίες των διασταυρώσεων.
- Στα οδικά τμήμα Σαρανταπόρου, Υμηττού, Μακεδονίας, Σύρου, Ερατούς και Αγ. Ι. Θεολόγου θα γίνουν αναπλάσεις με οριοθέτηση της στάθμευσης σε ειδικά διαμορφωμένες εσοχές και θα αποθαρρυνθεί στις γωνίες των διασταυρώσεων.
- Στη Λεωφ. Παπάγου μεταξύ των οδών 8ης Μεραρχίας και Ιωνίας θα δημιουργηθούν νόμιμες θέσεις στάθμευσης κατά μήκος της λεωφόρου Παπάγου στην πλευρά του Ιερού Ναού Αγίας Σκέπης.
- Στην οδό Χατζηκωνσταντή θα απαγορευτεί η στάθμευση εκατέρωθεν της οδού.
- Στην αριστερή πλευρά της οδού Ζακυνθινού θα οριοθετηθεί η στάθμευση.
- Σε διασταυρώσεις που θα διαμορφωθούν με στόχο την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας (υπερυψωμένες ή μη) θα αποθαρρυνθεί η στάθμευση κοντά στη διασταύρωση με κατάλληλες γεωμετρικές διαμορφώσεις.