Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.
Εκτύπωση

Αυγουρόπουλος: "Γράφετε τη μισή αλήθεια κα Αντιδήμαρχε!"

on .

plintiriokadonavg

Την επιστολή της Αντιδημάρχου κας Τσικρικώνη σχολίασε ο δημοτικός σύμβουλος Θανάσης Αυγουρόπουλος.

Πλυντήριο κάδων : Γράφετε τη μισή αλήθεια κα Αντιδήμαρχε!!!

Αναμφισβήτητα το πρόβλημα με τους κάδους απορριμμάτων που έχουν να πλυθούν 10 μήνες είναι μεγάλο και σοβαρότατο. Πολύ σωστά τα τοπικά μέσα ενημέρωσης (‘’Παρατηρητής΄΄ ΄΄my Xolargos”), το ανέδειξαν διότι όπως έχει επισημανθεί κινδυνεύει η υγεία όλων μας. Οι μόνοι που δεν το έχουν αντιληφθεί είναι οι διοικούντες το Δήμο μας, διότι όπως αποδεικνύεται δεν κυκλοφορούν στο Χολαργό και είναι κλεισμένοι στα γραφεία τους.

Για το συγκεκριμένο πρόβλημα απήντησε η αρμόδια Αντιδήμαρχος Καθαριότητας και μεταξύ άλλων γράφει ότι: «αυτό οφείλεται δυστυχώς στην έλλειψη προσωπικού και στη συγκεκριμένη περίπτωση εξειδικευμένου οδηγού του συγκεκριμένου οχήματος. Μετά από ένα τραγικό τροχαίο δυστύχημα, το οποίο στοίχισε τη ζωή του οδηγού που είχαμε για το συγκεκριμένο όχημα… Μετά από τελική έγκριση προχωράμε σε πρόσληψη 14 ατόμων, προσωπικού καθαριότητας οκτάμηνης διάρκειας και το πρόβλημα θα λυθεί, τουλάχιστον προσωρινά».

Αυτά τα οποία επικαλείται η κα Αντιδήμαρχος είναι σωστά, αλλά δυστυχώς όμως γράφει τη μισή αλήθεια.
Θα τις θυμίσω: α) Ο οδηγός του συγκεκριμένου οχήματος σκοτώθηκε στις 13/01/2013. Δηλαδή πριν έξι και πλέον μήνες.
β) Ολόκληρο το 2012 που ήταν εν ζωή ο οδηγός, το πλυντήριο δούλεψε 2 μήνες και συγκεκριμένα μόνον τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο!!! Τους υπόλοιπους μήνες του 2012 ο συγκεκριμένος οδηγός χρησιμοποιούνταν σε άλλα οχήματα, όπως απορριμματοφόρα, ανακύκλωσης κλπ.

γ) Από πέρυσι τον Ιούνιο το πρόβλημα με το πλυντήριο προσωπικά το έφερα 4 φορές στο Δημοτικό Συμβούλιο και η απάντηση από τη διοίκηση ήταν, «εντός των ημερών θα λειτουργήσει».
δ)Τον Δεκέμβριο/2012 στη συζήτηση για τον πρ/σμό  επισήμανα πως το κονδύλι που προϋπολογίστηκε για την πρόσληψη συμβασιούχων δεν επαρκεί ούτε για την πυροπροστασία και πρότεινα να αυξηθεί, διότι αλλιώς θα έχουμε μεγάλο πρόβλημα στην καθαριότητα, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες. Τότε η πρότασή μου απορρίφτηκε.

Έστω εκ των υστέρων και συγκεκριμένα στις 26/3/2013 οι διοικούντες κατάλαβαν το λάθος τους και ζήτησαν έγκριση από το Δ.Σ. για 30 άτομα 8μηνης διάρκειας για την καθαριότητα.
Και ενώ στις 29/3/2013 η Αποκεντρωμένη Διοίκηση Αττικής και η αρμόδια εξ Υπουργών Επιτροπή ενέκρινε τις συγκεκριμένες προσλήψεις ο κ. Δήμαρχος αποφάσισε μονομερώς να μειώσει τα 30 άτομα σε 14, με αποτέλεσμα να μην δίνεται η απαιτούμενη έγκριση από το ΑΣΕΠ. Και αναγκάστηκαν το συγκεκριμένο θέμα να το φέρουν πάλι  στο Δημοτικό Συμβούλιο στις 27/6/2013, με καθυστέρηση 6 μηνών και ζήτησαν έγκριση για 16 άτομα.

ε) Στις συγκεκριμένες προσλήψεις δεν συμπεριέλαβαν οδηγό – χειριστή πλυντηρίου.

Αποτέλεσμα φτάσαμε τέλος Ιουλίου και δεν υπάρχει, αφενός η δυνατότητα χορήγησης αδειών στους εργαζόμενους και αφετέρου η κάκιστη εικόνα στην καθαριότητα έχει επιδεινωθεί ακόμη περισσότερο.

Αυτή και μόνον αυτή είναι η αλήθεια και όλα τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες που γράφτηκαν απλά για να γραφτούν.

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά πως για το πρόβλημα στην καθαριότητα, ειδικά στο Χολαργό, δεν φταίει η Αντιδήμαρχος, ούτε η τωρινή, ούτε η προηγούμενη. Προσωπικά εκτιμώ πως, η πλήρης εγκατάλειψη του συγκεκριμένου τομέα είναι συνειδητή πολιτική επιλογή της σημερινής διοίκησης και φυσικά αυτή έχει και την αποκλειστική ευθύνη.


Simple Disqus Comments