Κυριακή, 05 Μαϊος 2024 03:46

ΑΠΟΣΤΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: Περιττό το Γραφείο προστασίας καταναλωτή στο δήμο μας

«Δεν έχουμε τόσα πολλά ζητήματα εμείς εδώ», ήταν η απάντηση του Δημάρχου στην ερώτηση της Δημοτικής Συμβούλου Μ. Σιώτου σχετικά με τη σύσταση Γραφείου Προστασίας Καταναλωτή στο Δήμο με αφορμή την έντονη δυσφορία των δημοτών από την ταλαιπωρία που υφίστανται όλο το τελευταίο διάστημα κυρίως από τα συνεργεία εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και τις βλάβες που αυτά προκαλούν.

Συγκεκριμένα η κα Σιώτου με αφορμή τα δεκάδες περιστατικά βλαβών που προκαλούνται από τα συνεργεία που τρέχουν τα έργα με αποτέλεσμα τη μεγάλη αναστάτωση στην καθημερινότητα των κατοίκων της πόλης ανέφερε: «αν υπήρχε το γραφείο προστασίας καταναλωτή θα μπορούσαν να απευθυνθούν οι δημότες και να κινηθούν ομαδικά και νομικά. Είναι άλλωστε ένας ρόλος που ο νόμος επιβάλλει, αφού πρόκειται για την εξυπηρέτηση του δημότη».

Ο Δήμαρχος απάντησε ότι δεν είναι υποχρέωση του Δήμου και ότι όπου έχει ενεργοποιηθεί αυτό το γραφείο είναι σε συνεργασία με τη Γεν. Γραμματεία Προστασίας του Καταναλωτή. «Δεν έχουμε τόσα πολλά ζητήματα εμείς εδώ. 10-15 υποθέσεις το χρόνο είχαμε με τον συμπαραστάτη», πρόσθεσε.

Η κα Σιώτου με αφορμή και το κενό που έχει δημιουργήσει η θέση του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης ρώτησε πως προβλέπει να ενεργοποιήσει το θεσμό η δημοτική αρχή. Ο κ. Αποστολόπουλος απαντώντας εξήγησε, ότι είχε προτείνει στους επικεφαλής της αντιπολίτευσης να βρεθεί ένα πρόσωπο κοινής αποδοχής. Δεν του προτάθηκε όμως κάποιο όνομα. Πρόσθεσε ότι είναι πολλοί οι Δήμοι που δεν έχουν ενεργοποιήσει το θεσμό. «Δόξα τω Θεώ υπάρχει ο Συνήγορος του πολίτη και οι υπηρεσίες οι οποίες απαντούν στα αιτήματα των δημοτών», είπε ολοκληρώνοντας.

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.