Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.
 για Νewsletter    

Εκτύπωση

1 γραμμή και όχι 2 στον Παπάγο, η λύση στο πρόβλημα της συγκοινωνίας;

on .

leoforeio

Το θέμα της συγκοινωνίας έβαλε στο Δημοτικό Συμβούλιο ο Νίκος Στάππας. Ο Δημοτικός Σύμβουλος της παράταξης "Συνεργασία για τις 8ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ" αναφέρθηκε στις μεγάλες καθυστερήσεις των δύο λεωφορειακών γραμμών του Παπάγου και επανέφερε την πρόταση του το δημοτικό λεωφορείο που πηγαίνει στο Νεκροταφείο να εξυπηρετεί επιβάτες και από τις στάσεις των λεωφορείων του ΟΑΣΑ.

Η Αντιδήμαρχος Τεχνικών έργων επιβεβαίωσε την κακή λειτουργία και τις πολύ μεγάλες καθυστερήσεις. Ωστόσο επεσήμανε ότι δεν είναι ευθύνη του Δήμου. Απέρριψε την πρόταση Στάππα, η δημοτική γραμμή του Νεκροταφείου να εξυπηρετεί και όσους περιμένουν λεωφορεία του ΟΑΣΑ, διότι είπε χαρακτηριστικά ότι"...να πούμε έτσι πολύ απλά ότι παίρνουν πολύ συγκεκριμένο κόσμο τον οποίον υπολογίζουν μέχρι και την τελευταία στάση πριν ανέβουν στο Νεκροταφείο".
Η κα Αρβανίτη ενημέρωσε ότι ο Δήμος έχει κάνει πολλές επαφές με τον ΟΑΣΑ αλλά η απάντηση είναι πάντα ότι δεν υπάρχουν οδηγοί, και ότι τα οχήματα αποσύρρονται συχνά για συντήρηση. Τέλος, αποκάλυψε ότι ο ΟΑΣΑ είχε κάνει πρόταση ενοποίησης των δύο γραμμών του Παπάγου, αλλά όπως χαρακτηριστικά είπε η κα Αρβανίτη "...βέβαια εμείς δεν έχουμε αποδεχθεί".

Ωστόσο η κα Βεντουζά, Δημοτική Σύμβουλος της παράταξης του Δημάρχου, διαφοροποιήθηκε και τοποθετήθηκε υπέρ της πρότασης ΟΑΣΑ: "...επειδή εγώ κυκλοφορώ μόνο με συγκοινωνία..., και νομίζω είμαι η πιο αρμόδια εδώ μέσα στο θέμα αυτό, για εμένα πρέπει να γίνει μία γραμμή. Η γραμμή του 413 είναι άχρηστη πάνω από το μισό Παπάγο.
Δηλαδή, από τη 17η στάση Παπάγου και πέρα, είναι άχρηστη. Ο μισός Παπάγος και παραπάνω περιμένει ένα λεωφορείο, το 408, που αυτό το λεωφορείο περνάει και εξυπηρετεί το παλιό Δημαρχείο, την αγορά κάτω, ενώ το 413 δεν εξυπηρετεί κανέναν παρά μόνο αν θα πάει κάποιος στο 401. Δεν εξυπηρετεί κανέναν άλλον. Ισως αυτή λοιπόν ήταν μία λύση".

Στη συζήτηση τοποθετήθηκε και ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, ο οποίος αναφέρθηκε στο πρόβλημα του Άνω Χολαργού που αντιμετώπισε η διοίκηση του δήμου: "...Έχουμε βάλει εδώ και 1,5 χρόνο ένα δρομολόγιο το οποίο εξυπηρετεί πάρα πολλούς, δεν εξυπηρετεί τον Παπάγο 100%, σχετικά με τους σταθμούς του μετρό. Και πηγαίνει σε τρεις σταθμούς του μετρό. Ξεκινάει από τον Ανω Χολαργό, τη Γρεβενών, κατεβαίνει στην Αναστάσεως, εξυπηρετεί με το σταθμό Εθνικής Αμυνας, μπαίνει στη Μεσογείων εξυπηρετεί με το σταθμό του Χολαργού, μπαίνει στην Αρκαδίου εξυπηρετεί με το σταθμό του Νομισματοκοπείου, ανεβαίνει Αρκαδίου, Ψαρρών, 17 Νοέμβρη και πάλι καταλήγει στο τέρμα. Εξυπηρετεί, κάθε μέρα είναι φίσκα αυτό το λεωφορείο. Το πρόβλημα που έχουμε, θέλουμε να το επεκτείνουμε αντί μέχρι τις 2.00 που είναι το τελευταίο δρομολόγιο να το επεκτείνουμε μέχρι τις 4.00 Εκεί έχουμε ένα πρόβλημα με τα λεωφορεία και τους οδηγούς. Δεν έχουμε οδηγούς λεωφορείων, γιατί τους ίδιους οδηγούς μπορούμε να τους χρησιμοποιήσουμε μέχρι ενός ωραρίου το μήνα...
Δεν το έχουμε αφήσει το θέμα, το παρακολουθούμε και σε πρώτη ευκαιρία εφόσον θα
έχουμε την δυνατότητα θα το επεκτείνουμε και στον Παπάγο αυτό το οποίο κάναμε για τον Ανω
Χολαργό, ο οποίος ήταν εντελώς χωρίς συγκοινωνία. Ειδικά η περιοχή όπως και η άλλη περιοχή αυτή
της Αρκαδίου, Ψαρρών, Πλατεία Κύπρου δεν είχε συγκοινωνία..."