Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies όπως αυτή περιγράφεται στην πολιτική των cookies.
 για Νewsletter    

Εκτύπωση

ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ: Ανακοίνωση για τις επισκέψεις των υποψηφίων στην Τοπική Αγορά

on .

endraseinewmyxol

Ανακοίνωση για τις επισκέψεις των υποψηφίων στην τοπική αγορά εξέδωσε ο Σύλλογος κατοίκων Παπάγου-Χολαργού ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ:

Με μεγάλη χαρά και ελπίδα πληροφορηθήκαμε την δημόσια επίσημη επίσκεψη των υποψηφίων δημάρχων, τόσο του κ. Κ. Π. Τίγκα στην αγορά του Χολαργού, όσο και του κ. Ι. Κεχρή στην αγορά του Παπάγου.
 
Οπως έχουμε δηλώσει και στο παρελθόν η τοπική αγορά ενός δήμου αποτελεί την ραχοκοκαλιά της οικονομικής και κοινωνικής δημόσιας ζωής.
 
Ηταν πολύ ελπιδοφόρα, λοιπόν, η ευαισθησία των δύο υποψηφίων δημάρχων με τις επισκέψεις που πραγματοποίησαν.
 
Με απογοήτευση όμως διαπιστώσαμε ότι μετά από τις επισκέψεις τους στα δελτία τύπου τυπικά και άτυπα που εκδώσανε, δεν αναφέρουν ούτε μία λέξη για κάποια λύση ή για μία πρόταση αντιμετώπισης της μεγάλης κρίσης που περνάνε οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις τους.
 
Τα προβλήματα τα γνωρίζουν πολύ καλά, τόσο οι επαγγελματίες και οι ιδιοκτήτες των επαγγελματικών χώρων, όσο και οι άνεργοι που περιμένουν να δημιουργηθούν κάποιες θέσεις απασχόλησης. Αυτό που περιμένουν από αυτούς που φιλοδοξούν να αναλάβουν τα ηνία του δήμου, είναι κάποιες προτάσεις και ένα φως στο τούνελ της καταστροφής.
 
Δυστυχώς είδαμε πάλι να επαναλαμβάνεται το έργο των δημοσίων σχέσεων με επισκέψεις «γνωριμίας», όπως ονομάζονται συνήθως.
 
Κι όμως οι πολίτες περιμένουν προτάσεις και διάλογο.
 
Ο Σύλλογος Κατοίκων Παπάγου-Χολαργού Εν Δράσει έχει επισημάνει την ιδιαίτερη αξία που έχει η τοπική μας αγορά και έχει καταθέσει τις παρακάτω προτάσεις
 
-Την δημιουργία Place Branding
Την δημιουργία δηλαδή ιδιαίτερης ταυτότητας – εξειδίκευσης, εμπορικής υπεραξίας για το δήμο που θα οργανώσει μεγάλα events και θα προσελκύει το επενδυτικό ενδιαφέρον και το ενδιαφέρον των καταναλωτών.
 
-Την δημιουργία ενός προσδιορισμένου και οριοθετημένου πολεοδομικά, ελκυστικού εμπορικού περιβάλλοντος με την διαμόρφωση εμπορικών πεζοδιαδρομών και πράσινων κοινόχρηστων χώρων, δικτύου δημοτικής και διαδημοτικής συγκοινωνίας με προορισμό τα εμπορικά κέντρα γειτονιάς και έμφαση στην καθαριότητα και τον φωτισμό.
 
-Την εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης για την προώθηση της κάρτας του δημότη, την εκπτωτική πολιτική, την ελεγχόμενη στάθμευση και την δικτύωση εργαζομένων και επενδυτών.  
 
-Την δημιουργία one stop shop και υπηρεσίας εξυπηρέτησης των επαγγελματιών για την εξοικονόμηση του χρόνου σε όλες τις συναλλαγές τους.
 
-Την δημιουργία γραφείου επιχειρήσεων και απασχόλησης για την ένταξη των τοπικών επιχειρήσεων στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα  και την δημιουργία θέσεων απασχόλησης με απευθείας σύνδεση με το Ταμείο Εγγυοδοσίας.
 
-Τη μείωση των δημοτικών τελών στις εμπορικές ζώνες με ταυτόχρονα κίνητρα πρόσληψης ανέργων συντοπιτών μας.
 
-Την εκπόνηση διαφημιστικής καμπάνιας και εκτός δήμου, με τα πλεονεκτήματα της τοπικής μας αγοράς.
 
-Την αξιοποίηση των προγραμμάτων Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού για την κατάρτιση ανέργων και επαγγελματιών.
 
-Την δημιουργία Κοινωνικών Συναιτεριστικών Επιχειρήσεων Κοιν. Σ. Επ. από  ανέργους για την αξιοποίηση των ανεκμετάλλευτων δημοτικών και ιδιωτικών χώρων.
 
Θα περιμέναμε λοιπόν κάποιες προτάσεις παρόμοιες ή και καλύτερες από τους υποψηφίους δημάρχους ή έστω να τοποθετηθούν επί των δικών μας, αν δεν έχουν να προτείνουν κάτι καλύτερο.
 
Οι εθιμοτυπικές όμως επισκέψεις, σε μια αγορά που καθημερινά δοκιμάζεται στα όρια της βιωσιμότητας, δεν νομίζουμε ότι προσφέρει τίποτα το χρήσιμο